1. Katana:
Cena:Przynajmniej 1 osiągnięcie Korzyści: -Można używać w No DQ math -Można używac w mieście(bar, sklep itp)
2. Kij baseball'owy
Cena:Conajmniej 2 osiągnięcia Korzyści: -Można używać w No DQ match -Można używać w mieście -Dodaje +1 Normal Move do KP
3.Pistolet
Cena:Posiadanie kiedykolwiek, jakiegokolwiek pasa Korzyści: -Dodaje 3 Normal Moves do KP -Można używać w mieście -NIE MOŻNA UŻYWAĆ W NO DQ MACTH
4.Wiatrówka
Cena:Posiadanie pasa przez conajmniej 5 dni, i 10 osiągnięć Korzyści: -NIE MOŻNA UŻYWAC W NO DQ MATCH -można używać w mieście -dodaje 1 Submission i 5 Normal Moves do KP
5. Karabin Maszynowy
Cena: Posiadanie kiedykolwiek jakichkolwiek 2 pasów i 15 osiągnięć Korzyści: -NIE MOŻNA UŻYWAĆ W NO DQ MATCH -Można używać w mieście -dodaje 1 finisher, 1 submission i 10 Normal Moves do KP
|